minismom vala bende şaşırdım ilk duyduğumda sıcak su herşeyi temizler gibi bir kafam vardı heralde sanki yıkayınca gidecek bir daha gelmeyecek gibi düşündüm ama hep daha da arttı parça parça dökülmeye başladı okadar fitil antibiyotik krem kullandım bana mısın demedi doktor en son doğumdan sonra geçer demekki dedi, sonra başka doktora gittim işte bu yıkama diyen o bir fitil verdi o arada çamaşırıma, yıkamama,kuru kalmasına falan çok dikkat ettim şuan yok gibi birşey çok şükür zaten doğuma da az kaldı 36+3 deyim