Melmer Gebeliğimin son ayı çok fazla aşagıya baskı ve agrı vardı normal dedi dr. Bugün 1 ay geçti sezeryandan sonra azcık yürüyünce gene agrıdı bunu yaşayan varmı ?? Kemik mi kırıldı ne oldu