eliff4 bir de acilde Lale hanım ile karşılaşmıştık bir kez. Asabi diyorlar ama bana işlemedi tabi 😊 ben de ona söylendim 😄 karşılıklı bagiristik sorun çözüldü 👌🏻 Lale hanım da iyilerden birisi diye biliyorum. Şanslısın denk gelmiş vs demişti orada çalışan arkadaslarim