babyylve_ bu prolaktın süt hormonu olarak gecıyor canım yani sütü artıran ne varsa senın ozellıkle o içerikteki seylerden uzak durman gerekır senın degerın yuksek degıl ama benım bıldıgım kadarıyla gebelık ısteyenler ıcın 25 in altında olması gerekıyor dıye bılıyorum cunku onceden benım bir defa senınkı gıbı 30lu rakamdı bır defa cok cok yukseldı beyın tümörü suphesı oldu doktor emar ıstedı neysekı oyle bır durum yoktu neden yukseldıgını de anlamdık ılacla dusurduk bırdaha cıkmadı suan 2. Gebelıgım yakında doğum yapacağım stres cok etkılıyor o donem bebegımin olmasını cok ıstedım olmadı dıye strese gırdım bu sekılde seyler yasadım ne zaman kafaya takmayı bıraktım ansızın hamıle kaldım 2. De