gokce_erva Kızlar toplanın önemli bi şey sorcam. Hamile olduğunu çok fazla hissedip hamile çıkmayan var mı aranızda? Ben de hissediyorum ama psikolojik mi anlamadım.
Rachelgreen94 gokce_erva ben 3 sene boyunca her ay böyle hissettim. Ayda iki kere bebeğimi emzirdiğimi ve gebelik testimin pozitf çıktığını görüyordum aklım hep ordaydı çünkü. Ama herkesin hikayesi kişiye özel umarım hamilesinizdir♥️
gokce_erva sutlukahve_ doğurganlık dönemindeyim şu an . Yani bu dönemde hamile olmasam bile bu belirtiyi hissedebilir miyim acaba
aycabelgin0 Ben hamile kalmadan her ay oluyordu o his kendi kendime ağır kaldırmıyordum dikkat ediyordum ama olmuyordu
gokce_erva gokce_erva karın ve bel ağrısı karında kramp karında sertleşme halsizlik uyku hafif lekelenme de oldu karnıma ara ara sancı giriyor hamile olduğumu hissediyorum ama dediğim gibi olmayadabilir bilemiyorum
gokce_erva Rachelgreen94 anladım o zaman psikolojik de olabilir benim ilk ay bu ilk kez deniyoruz öyle olunca heyecan yaptım sanırım 🥰
aycabelgin0 gokce_erva benim şuan ikinci evliliğim ilkinde olmamıştı bu evliliğimde hemen 2. Ayda ovülasyon testiyle hamile kaldım 19 haftalığım 😊