1devaannesi
Off benim de çok var. Bazen o zamanları düşünüp ağlıyorum ama yine de onu çok seviyorum ya 😑
Niye böyle yaptı niye şöyle yapmadı diye düşünüp ağlıyorum sonra kalbim kararmasın diye arayıp baba nasılsın diye soruyorum. Napayım geçmişle yaşanmıyor canları sağolsun 😌