ozckrbaby Kızlar selam, demir eksikliği için hangi vitamini kullanıyorsunuz ferrozinc bende mide bulantısı yaptı. Bu yüzden içeriği temiz, sağlıklı bir vitamin kullanmak istiyorum önerileriniz var mı? Sizler neler kullanıyorsunuz?
Bir-anne21 ozckrbaby sabahları aç karnına bedine hurmasının üstüne limon sıkıp üç tane ye demiri çok yükseltiyor ve pekmezli suya da limon sıkıp içebilirsin hurma ve pekmezli su çok iyi geliyo
smnrctnn0 Gyno ferro sanol kullanıyorum gece yatarken alıyorum mide bulantısı yapmasın diye. Yoksa tüm demir ilaçları sabah alırsan mide bulandırıyor. Doktorum bu şekilde gece kullanılmasını onayladı
Canan1991 Benimde aynı idi doktora dedim fertamir verdi toz halinde meyve suyu gibi tadı mide bulantısı da yapmıyor çok memnun kaldım
Fsd Feramat kullanıyorum. Kabızlık bulantı vs. Hiçbişey yapmadı. Yatarken içtiğim de oluyor, sabah aç karnına da. Çok rahat kullanımı var