Zeynepcey 29 haftalık gebeyim kızım olucak ilk aylar tatlıdan baya uzaklaşmışken canım hep ekşi acı şeyler aşerirken 25 haftalardan ıtıbaren canım cok fazla tatlı çikolata pasta çekiyor kendimi durdurmaya çalışsamda bazı günler dozunu cok kaçırıyorum :( pişmanlıkta duyuyorum zararlı dıye ama cok canım cekıyor ve evde varsa bıtırmeden rahat edemıyorum. Masa başı işteyim can sıkıntısınads alıp yiyorum benım gibi olanı varmı?
Ayshababy Zeynepcey 20 haftadan beri tatlı delisi olduk başlarda hiç sevmezdim şimdi 27 haftalığım geçen şeker testi ölçümü yaptik yiyemiyorum haftaya kadar şeker testini tekrarladımızda çıkmasa afiyetlen yenden yerim kızım tatlı delisi şekeriniz yoksa suyunuz bebek normalsa afiyet olsun canım bol bol ye 😀❤️
Zeynepcey Ayshababy valla 1 ay önce şeker testi ysptırdık çok şükür cıkmadı suyumda normaldi herhalde birdaha sorun olmaz şekerde yiyim ozaman yupi😅😅😅
Ayshababy Zeynepcey afiyet olsun canım hiç kısıtlayan biri değilim kendimi hastalık değil sonuçta tatlı yerim her gün ama cips falan öyle şeyler arada 1 yiyorum oda canım çekmedi için tek zararlı tüketim şey tatlı galiba oda şeker vs yoksa sorun olmaz diye düşünüyorum anca bize çok kilo aldırır 😀
Zeynepcey Ayshababy bende cips cok severdım ama kendımı sınırladım busefer tatlıya sardım napalım yemesekre içimiz İçimizi yicek :/
dunnobeck 24.haftada şeker yüklemesinde bir sorun çıkmayınca o haftadan itibaren ben de abarttım maalesef ☹️ Ama doktorum o testte çıkmasa bile gebeliğin sonlarına doğru çıkabileceğini söyledi, o yüzden iki gündür kendimi zor tutuyorum
Zeynepcey dunnobeck aaaa gerçektenmi hadiya ben bikere cıkmadı nasılsa diye rahattım tüh neyse biraz daha dıkkst edicem oxaman :(((
dunnobeck Zeynepcey Ben de aynı sizin gibi düşündüm. Tamamen tatlıyı kesmek benim için imkansız ama haftada birkaç kere yiyebiliriz