aleynakrks Gami98 36 haftalık ama karnım çok çıkmamış zaten bol giyinsem sistemde gözükür mü hamile olduğum acaba
Yazmelegi_ aleynakrks ama doktor izni gerekiyor bide saklasaniz bile hadi Allah korusun bir sıkıntı olsa ne yapacaksınız
zerdali__ aleynakrks aleynakrks bilet alsanız bile uçağa alinmassiniz,biletiniz yanar.Kesinlikle anlaşılır.36 haftada uçağa binmekte çok tehlikeli
Xbeyza aleynakrks hanımefendi diyelim ki sakladınız xray olayını ne yapacaksınız? Xray e girip geçiyorum demeyin bana sakın