Toprakayln Merhaba arkadaşlar işsizlik maaşı için son 3 ay sigorta yatması gerekiyor deniyor ben şuan ücretli doğum iznimdeyim bu durumda 3 ayım bu şekilde raporla geçecek işsizlik maaşı alamazmıyım
Toprakayln fztanne1 tam aynı iş yerinde 900 gün sigortam var raporlu olduğum günler ile birlikte teşekkür ederim cevabınız için 🙏