Denizyadaaras Kızlar 6. Haftadayiz 2 gündur sabah bulantilari basladi hic birsey yiyemiyorum dun sabah yaptigim yarim yamalak kahvaltiyla duruyorum icim almiyor hic birsey. Kusma yok sadece bulanti ve asiri halsizlik yiyebildigim tek sey muz 😣 asiri uzuluyorum kendimi suclu gibi hissediyorum yiyemedigim icin 😥
esractn Denizyadaaras bebeğin senin depolarından besleniyor ilk 3 ay canım üzülme o yuzden. Bende senin gibiydim hic bisey yiyemiyodum 14. Haftamda başladım biseyler yiyebilmeye
Haribo42 Denizyadaaras benimde 5 te siddetlendi 8 küsür olduk bende cok kotuyum ama keloks (misir gevregi ) yiyebiliyorum sadece sütle 15 gunde 3 kilo verdim belki daha cok :)) uzulme sen yiyebildiign seyleri bulmaya calis dicem ama cok zor
Seyyyma7 Denizyadaaras Canım birsey yiyemiyorsan meyve ye sürekli ben öyle yapmıştım ayva mide bulantını alır :) 10.haftam da geçmişti insallah seninki de kısa sürer
Mrym53 Denizyadaaras tatlım korkma hiç bişey olmaz ilk 3 ay ağzıma allahın nimetoni koymadim yedim kustum kuru yemek yemekrem içim kurudu sadece 1 kase çorba icebiliyordum 3. Aydan sonra zamanla geçti suan 6. Ayına giricem okadar iştahını açıldı ki şimdide kendimi durduramiyorum
Min_nak Merak etme canım kendini de suçlama bişey yiyemiyorum diye zaten 3 aya kadar kilo veren bile olabiliyor.. benimde bulantılar 6. Haftada başladı 8 de şiddetlendi şimdi 10. Haftamdayım çok şükür azaldı biraz.. tavsiyem sabah yataktan kalkmadan ağzına fındık leblebi kraker gibi şeyler alıp ani kalkmamam.. kendini aç bırakmak da bulantı yapıyor
Denizyadaaras Min_nak gece esim isten geliyor ona uyaniyorum bir daha uyumak hak getire hic uyanmadan gec saate kadar yatsam daha az oluyor ama erken saatlerde beni mafediyo 😩
Rabiabck10 Suçlu hissetme canım miden ne alıyosa onu ye muz yiyebiliyosan muz ye ama kendini çok fazla aç bırakmamaya bak Aç kaldıkça miden daha bozuluyor ve dermanın olmuyor. Allah yardımcın olsun
Denizyadaaras Rabiabck10 evet farkindayim aclikta yapiyor ama inanin mutfaga girmek bile istemiyorum esime biseyler hazirlicam simdi sirtimda taş tasiyorum sanki o derece zor geliyo 😣
Denizyadaaras esractn insAllah oyledir yapmaya dermanim yok yemek falan belki hazir koysalar onume zorlayacagim kendimi ama o da olmayinca iyice gitti istah 😩
Denizyadaaras Haribo42 bide herkesin gozu ustumde bu donemde kayinvalidemin esimin sanki yiyemedikce bebege zarar veriyomusum buyuyemicekmis gibi hissediyorum 😣
Min_nak Denizyadaaras tahmin edebiliyorum.. beni de sabahın erkeninde uyandırıyo.. bir dilim elma koyuyorum başucuma yiyip tekrar uyuyorum..
esractn Denizyadaaras valla ben ayağa bile kalkamıyordum canım, önüme gelen yemeğide yiyemiyordum, mide bulantısı hapını içmek icin bi iki parça zorla yiyorum onuda geri çıkartıyorum genelde, 2haftada 5 kilo vermiştim. Inşallah seninki gecer cabucak
Tubayusra Denizyadaaras muzu çok tüketme günlük bitane ye kabızlık yapıyor ben 10 haftalık hamileyim 8ile 9uncu haftada oldu bulantılarım bütün vücudum dayak yemiş gibiydi ben yiyemedim bişey ebe bana leblebi yememi söyledi denedim gerçekten çok iyi geldi özellikle çıtır leblebi yiyorum her mide bulantimda mide ağrımda 5 10dakkada kesiliyor şikayetim sonra hemen uc bes lokmada olsa biseyler yiyorum bide limonlu su içiyorum çok kötü oldugumda oda çok iyi geliyor doktorum iyi gelir ic dedi ikisinide dene arkadasim
Tubayusra Vucut halsizligin hem hamilelikten hem bisey yiyemediginden de olur cok hamileligin verdigi halsizlik 9 haftadan sonra geçmeye başlıyor