Cicek_ bir arkadaşım zorunlu olarak orada doğum yaptı, doktorundan çok memnun ama hastane personelinden hiç memnun değil. Hiç yardımcı olmamışlar. Takip için en son gittiğimde ben de çok rahatsız oldum ağlayarak ayrıldım hastaneden. Doktorun kendisi dğeil asistanı vardı, çok kabaydı.