Iremorhan123 Merhaba arkadaşlar adetimin 5.günü bugün kesilmek yerine arttı ağrım da var doktor klomene başla demişti 5. Gün başladım ama kesilecek gibi durmuyor kullanmayı kessem mi ?
Nisannurr Iremorhan123 femera kullandığımda benimde öyle oldu. Doktoruna sor tabiki ama ilacı kesme devam et
Niloyyaaa Iremorhan123 canım aynı sorunu bende yaşıyorum şuan Klomen yazdı doktorum bugün başlayacağım nasıl ilerledi süreç kanama vs bilgi verirsen çok sevinirimm
Iremorhan123 Saol canım doktorumun numarasını da almadım çok ağrım var hiç gidecek halim yok gecen ay 16 gün sürmüştü bu seferde öyle olursa ne yapıcam bilmem
Nisannurr Iremorhan123 ben 5.gün kullanmaya başladım bitmişti Egelim tekrar başladı 8.gün bitti. Ama senin dediğin kadar çok gelmedi bi doktoruna sor
Iremorhan123 Niloyyaaa 7. Gün azaldı 8. Günde bi anda kesildim doktor da sorun olmayacağını söylemişti