Kızlar kolay gelsin hayırlı ramazanlar hepinize, 8+1 hamileyim. İlk gebeligim :) ara ara tozpembe lekem geliyor böyle akinti ile. Çamaşıra çıkmıyor ama peçetede görüyorum. Sancim ağrım yok. Doktor progestanı vajinal olarak kullandırıyor. Kanama alanım da yok, ama canımı sıkıyor bu durum. Doktor da olabilir, ciddi durmuyor pek ama dikkat et dedi. Benim durumumu yaşayanlar var mı