Benimde 26. Haftada CMV yüksekti fakat doktorum tevadi yapamayacağını söyledi her kontrol de detaylı bebeğimi kontrol ediyor doğum sonrası da kandan bakıp geçtiyse ikimize de tedavi başlatacak
Bebeğin gelişimin de birşey yoksa korkmanıza hiç gerek yok her insanda oluyor binevi grip virüsü bu ben çok evham yapıp birsürü doktora gittim Perinatoloji deki doktorum kızmıştı bunu bu kadar büyütmeniz hep el altında internet olduğu için araştırıp yalnış düşünüyorsunuz ama bebeğin gelişimi iyiyse evham yapmaya gerek yok çoğu hamileye bu test yapılmıyor haberi bile olmuyor demişti şükür 35. Haftyım bi sorun yok çocuğumda da bende de