BsBrc Kızlaarr nasılsınızz☺️ 5 haftalıkken kesemizi gördük şuan 6 haftalık . kalp atışını duymak için 1 hafta sonrasına randevu verdi doktorumuz. Siz kalp atışını ne zaman duymuştunuzz☺️
Efendininannesi BsBrc 6+1de gittik sadece keseyi gördük yarın kontrol var 7+1 olucaz inşallah duyarız 🤲🏻
BsBrc Papatyam_42 tam doktora gittiğimde benimde 7+1 olckk☺️ inşallah sağlıcakla kucağımza alırız bebişlerimizi💗
SuEr_Tu1512 BsBrc Bende 5 haftalıkken gitmiştim keseyi görmüştüm. 10-14 gün sonra tekrar çağırmıştı haftaya cumaya randevu almış 7+3 olucam İnşallah o zamana