sherife45 merhaba hanımlar şeker yükleme sonuçlarım aşağıya yazdım yüksek mi sizce doktora pazartesi gideceğim başka tetikler de var hepsi çıksın öyle gel demişti GLUKOZ AÇLIK 111 O.G.T.T. 75 GR60. DK) 159 O.G.T.T. 75 GR120. DK) 106,
Ewy sherife45 doktorunuz sadece açlığa göre mi yüksek dedi. Sonuçlarımız çok benziyor 10 gün evde ölçüm yapmamı istedi benim de
sherife45 Yazmelegi_ bilgilendirme için teşekkürler yüksek saydı ve şeker ölçüm yapmamı söyledi 15 gün sonra tekrar kontrol gel dedi şeker anne bebek için tehlike önlem almamız lazım dedi karbonhidrat uzak dur dedi
sherife45 Ewy evet açlık yüksek dedi bana da ölçüm cihazı al evde takip et 15 gün sonra kontrol gel dedi önemli takip etmek lazım ilerde bebek içim tehlike olabilir hem de senin için risk dedi şeker hastalığı kalması durumları filan varmış sizin yükleme yapıldıktan sonraki sonuçlarınız nasıl
Ewy sherife45 açlık 78 1. Saat 158 2. Saat 113 çıkmıştı. Su fazla o yüzden evde ölçüm yapıyorum. Diyestisyene git dedi hdnüz gitmedim
sherife45 Allah yardımcıları olsun şeker hastalıkların çok zor ya cihazı aldım cesaret edip daha deneyemedim :( iğneden korkmam asla ama gel gelgelim cesaret edip yapamadım artı karbonhidrattan uzan dur tatlı şeylerden filan aksam meyve dahil yeme dedi. İstersen dâhiliye git diyetisyenden destek al kilo kontrolü için diye not düştü