Hanımlar merhaba🥰 az önce aile hekimimin hemşiresi aradı sistemde hala gebe gözüküyormuşum ama dış gebelik ile sonlandı, bana diyorki 1 yıl bebek düşünmeyin rahim kabul etmez gene atar bebeği dedi moralimi bozdu. İlk gebeliğimdi 27 yaşındayım, sperm tedavisi görüyorduk sonuçlar düzelince bebek haberini almıştık. Size sorum şu böyle bebek kayıpları yaşayınca tekrar kayıp yaşayan/ ya da sonrasında sağlıklı gebelik geçirenler kimler? Kaybınızdan ne kadar süre sonra bebek istediniz kürtaj olmadım kendi kanamam oldu sonra iğne oldum. Paylaşımlarınız çok kıymetli teşekkürler simdiden