Meltemyk canım hemen hemen aynısını yaşadım. 6 gün gecikmemde 1.20 gibi çıktı beta. Sonra hale adet olmadım 10. Günde test yapıp kan verdim 8 küsür çıktı 2 güne bir kan vermiştim 2 katı artmaya devam etti doktor geç döllenme dedi kese vs görünmedi ama sonra kimyasal oldu kanamayla düşük yaptım inşallah seninki sağlıklıdır. Bu tarz betanın geç artmasında vs geç döllenme olup sağlıklı doğum yapan çok okudum burda o dönem birkaç gün daha bekleyip tekrar kan ver stres yapma 🙏🏻🙏🏻