Bende hemen hemen ayni seyleri yasiyorum. Benimde ilk gebeligim. Benim hamilelikden önce hatta hic öyle seylerim yoktu. Hormonlardan dolayi cok oluyormus. Ee sen hem ilaci hem sigarayi birakmissin, vücüduna agir gelmisdir birden. Ilk 3 ay zaten o ic sıkıntı tavan yapiyor, belki illerki aylarinda sende düzelme olur. Allahdan ümit kesilmez🌸 Kendine iyi gelen seyler var mi? Hobilerin felan? Ben cok Kuran dinliyorum, namaz kiliyorum hala calisiorum belki iyi gelir diye.
Duydugum kadariyla aslinda uzun süre ilac kullananlar hamilelikde birden birakmamali gerekir. Doktorunla hic konustun mi?