yazbebisi_ Selamlar herkese Ben 24. haftama giricem yarın, karnımın sağ kısmı daha çıkık sanki ufak bi farkla, aynada falan belli olmuyor ama ben yukarıdan bakınca görüyorum 😅 böyle olan var mı bebiş orada diye mi böyle acaba, plasentam da karın duvarımdaymış
Basakparlar yazbebisi_ mesela benim sağ tarafımda kafası sol da da ayakları yan yatıyordu dönmediyse belki kafasıdır 😂
Deleted33000 yazbebisi_ bende yarın 24 haftalık olacağım benimde karnımın sağ üst tarafında mideme doğru bı yükseklik var bazen de geçiyor sanırım popişini o tarafa getiriyor benim oğlan 😍😍😍
yazbebisi_ Deleted33000 evet 21. Haftada gittim bi sorun çıkmadı çok şükür, gebelik de iyi geçiyo da baş ağrıları çok zorluyor bazen günlerce üst üste olabiliyor sırt ağrılarım başladı bir de biraz sizin nasıl
Deleted33000 yazbebisi_ benimki de bu zamana kadar kanama lekelenme oldu sık sık en son 19 haftada perinatoloji de yattim şükür ondan beri bişey yok bulantı kusmalarim tiksinmelerim devam ediyor hala ve şimdiden çok agirlastim kendimi tasiyamiyorum açıkçası zaten benim gebelikler zor geçer ama çocuklarım uslu bı bebek olurlar bu nasıl olur bilemem son model sonuçta 😂😂😂
yazbebisi_ Deleted33000 ay kaçıncı sizin maşallah ben daha ilk olacak bakalım heyecanlıyız Allah korusun herkesinkini 💙
Deleted33000 yazbebisi_ benim 3 numara olacak bu minik şimdiden karnimda kıpır kıpır bakalım doğunca nasıl olacak biraz acikayim yada ayakta çok kalayım hemen beni rahatsız edecek kadar hareketleniyor uzaninca yada bıseyler yiyince daha sakin kımıldiyor