gizemm_ocal canım öncelikle merhaba.
senin postlarını hep görüyorum aslında yazmak bugüne kısmetmiş.
1)Neyse birinci gördüğüm sen çok fazla kafaya takıp çok fazla uğraşıyorsun, ilk olarak şu ovülasyon çubuklarını çöpe at sürekli ve her gün olarak seni çok fazla strese sokuyor.
2) regl biter bitmez eşinle 2 günde bir ilişkiniz olsun emin ol tutacaktır, ama sürekli düşünme artık bu gebelik olayını
3) çevrendekilere veya ailene karşı da bebek için İSTEMİYORUZ VE DÜŞÜNMÜYORUZ diyeceksin. Bu seninle eşinin kararı kimse bunu ikide bir soramaz, ama sen böyle söylersen bir daha kimse sana sormaya cesaret dahi edemez. herkes istemiyorsun diye bilecek ama siz eşinle çabalayacaksınız tabii.
4) Pcos olabilir bu şekilde gebe kalamayacağım diye düşünme,ne insanalar var gelecek olan bebekse emin ol her türlü yoldan da olsa sana geliyor.
5) eşin ve sen tem teşekküllü iyi bir muayene ol,sürekli klomen de kullanma. Tıp çok fazla ilerledi,doktorunu değiştir farklı bir doktorun da yorumunu al. Yapamam diyorsan da aşılama denersiniz ilk etapta.
Bak bizde 2 yıl olacak evliyiz ve hiç korunmadık ama maalesef bebeğimiz olmadı. İkimiz de de problem olmamasına rağmen olmuyordu, geçen rahim filmi çekildim ve kendimce karar aldım artık gerçekten düşünmemeye başladım, gram takmıyorum yani ne yapayım çünkü çok fazla da düşünürsem artık kahrımdan ölecektim. Hiç bir senin ve eşinin sevgisinden değerli değil inan ki zamanı var bende buna inanıyorum, rabbim nasip ettiğinde zaten onlar bize gelecek.
Bir işle uğraş bul kendine, ve gerçekten kafandan çıkar bu konuyu, ben öyle yaptım ve bol bol dua ediyorum çünkü yapacak başka hiçbir şeyim yok. Etrafımdaki insanlara da istemiyoruz düşünmüyoruz vs gibi şeyler söyledim o yüzden hiç kimse sormuyor, sorana da kendin yap kendin sev diyorum :) bazı insanlar şanslı evet tutuyor tekte ama ne yapalım hepimiz farklı bir şey ile sınanıyoruz..
inan bana her şey sende bitiyor, kafanı stresten çıkar. Emin ol rahatladığında olacaktır kuzum.
Allahım isteyen tüm herkese ve bize hayırlı sağlıklı eli ayağı düzgün evlatlar nasip etsin inşallah. Rabbim kimseyi evlat hasretiyle sınamasın inşallah