2 yıldır evliyim her ay yeni ümitle uğraşıyorum ama olmuyor.. Bu ay günde 1 klomen içtim doktor tavsiyesiyle geçen klomen kulandığımda yumurtlama olmuştu bu sefer klomen bile işe yaramadı. Çok bunaldım yumurtlamam bile olmuyor nasıl hamile kalıcam şaşırdım çok üzülüyorum nolur bir çözüm bulan söylesin kafayı yemek üzereyim.. kayınvalidemlere bile gitmek istemiyorum artık onlarda haklı olarak artık bir torun istiyorlar sürekli bahane buluyorum çok yoruldum.. adetimin 18. Günündeyim artık yumurtlama olmaz klomen işe yarasa şimdiye yarardı çünkü önceki kullandığımda 14. Gün yumurtlama olmuştu.. Çok çaresizin 