Ssnm10 EcemUysal belirtilerin bazen erken belli oluyor keseye baktığım da erkek gibi benim minik de öyleydi sabah zor uyanma semptomlarınız varsa net erkektir ilerleyen zamanlarda anlarsınız
SuEr_Tu1512 EcemUysal Bende 5 haftalıkken keseyi atmıştım ama tahmin yapamamışlardı. içinde bebiş varken at demişlerdi bakalım 7.haftayı bekliyorum 🤷
EcemUysal SuEr_Tu1512 bizde beklicez o zaman insan merak ediyor erkenden öğrenmek istiyor 🥰 gerçi sağlıklı olsunlarda kız erkek fark etmiyor 🥰
EcemUysal Ssnm10 şuanlik uyanmada sıkıntı yaşamıyorum çünkü bi oğlum var mecbur o kalkar kalkmaz hemen ayaktayim hatta bu ara hep erken kalkma ve bazen uyuyamama gibi sorunlar yaşıyorum 🥰
EcemUysal Eymenkuzusu yani doktor herşey güzel 3 hafta sonra kalp atışı için gelin dedi kesede bebek yok var gibi bisey demedi ama