Doktorum ilk sonucum 55 çıkınca sınırda deyip emin olamadı bi daha istedi bu sefer de 57 çıktı ama hala sınırda diyor. İki haftada çıkıyor sonuçları ve stres beni mahvediyor beklemek çok yoruyor. Haftaya gene kan vereceğim ama çok yoruldum artık anlayan biri yok mu?

