Busra2013 sendekimsinnn basladi 5 haftada basladi suan 11 haftadayim yeni yeni geciyor mide agrim midide yanmam hepsi erken basladi bas donmesi halsizlik ama yeni yeni toparlaniom
sendekimsinnn Busra2013 bende 4+6 yım yarın 5 oluyorum bakalım başlayacakmı henüz sağlıklı olup olmadıgınaıda bilmiyorum daha
Busra2013 sendekimsinnn yani ben ilk gebeligimde asla yasamadim son haftalarda midem yanmisti o kadar cok rahatim bu ikincisi cok zorladi belki sizin hic baslamazda
narkolepsi1 sendekimsinnn merhaba bende 4+6 yım son verdiğin betahcg kaçtı? Ne zaman verdin reglim 7 sinde olmadı gerekiyordu 6 günlük gecikmem var betam pazartesi akşam 70 çarşamba akşam 157 korkuyorum kimyasal olur diye 🥹
sendekimsinnn narkolepsi1 bn daha beta vermedim canım pazartesi yada salı vermeyi düşünüyorum sürekli beta takibi yapmakta insanı strese sokuyo ama sizinki iyi artmış bence 2 48 saatte iki katı olması gerekiyo diyolar
Nazli_3009 busrax_ evet canım çok şükür bende çok yeni öğrendim 4 haftalık pek fırsat bulamadım buraya yazmaya 5+4 ama usg de 4 hafta çıktı geç döllenme Rabbim isteyen herkese sana da en kısa sürede nasip etsin inşallah
Melikeakkc sendekimsinnn tam 7. Haftada başladı. 21-21 haftaya kadar devam etti. Şuan 26 haftayım ilaç hiç içmiyorum çok şükür ilk zamanlar 4 tane prilam içiyordum günlük