Normalde de haşimato hastasıyım euthyrox ilacı kullanıyorum 2 yıldır. 50lik kullanıyordum değerim normaldi. Gebeliğin 6. haftasında değerim 5.60 çıktı doktorum dozumu 100lüğe yükseltti. 12. haftamda tekrar kan verdim değerim 6.08 olmuş. İlaç dozum yüksek olmasına rağmen yükselmiş şimdi dozumu 125 yaptılar. Merak ettiğim bu süre zarfında tsh yüksekliği bebeğime zarar vermiş midir bilgisi olan var mı? Çok tedirgin oldum.