sutlukahve_ Girlinthesun ay deme öyle ben şimdi kalkıp dayanamaz yaparım zaten zor duruyorum 😂surda pazartesiye ne kaldı beklemeye çalışıyorum 😂
Girlinthesun sutlukahve_ valla bişey diyemicem Allah bize sabır ve tez zamanda hayırlı haberler versin ☺️ ben bi de sırf eğlencesine test yapıyorum o kadar bağımlısı oldum ki 😂
Nazli59 Bat 17 sıfır belirti regl belirtisi bile yok hatta :D 2 gün önce test yaptım negatif zaten muhtemel bu ay da hüsran…
sutlukahve_ Nazli59 benimde bat17 birazcık göğüs hassasiyeti harici bişey yok onu da belirti kabul etmiyorum ben hiç test de yapmadm pazartesiyi bekliyorum 😂
sutlukahve_ Girlinthesun çokça amin ay yoo ben yapmaya korkuyorum valla negatifti gorcem diye ama pazartesi gözümü açar acmaz test yapicam 😂
zemheri_ Selam kızlar benim de bat 23 24 şuan kasık ağrılarım çok özellikle geceleri göğüslerim şişmiş gibi birde ağrı var mide bulantısı da var ama çok değil nerdeyse her günü değerlendiriyoruz umarım hepimiz bu ay sonunda anniş oluruz aminn😄
Nazli59 sutlukahve_ yahu benim ovulasyon habire orta koyuluk devam geçtiğimiz aylarda böyle varla yok arası çıkardı regl yaklaştıkça. Arkadaş ne koyulaşıyor hani pike doğru gider de tekrar yumurtluyorum diyim ne siliniyor ümidimi kaybedeyim 😀
Nazli59 sutlukahve_ ya ben 3 gün önce 3 farklı marka ile test yaptım bi silik çizgi bile çıkmadı o yüzden sanırım regli bekleyeceğim kuzum 17 sinde olmazsam gecikirse tekrar test yaparım ama pek umudum da kalmadı gibi. Yani olsaydı o testlerden birinde çıkardı gibi geliyor bana
Nazli59 sutlukahve_ bilmem inşallah erkendir kuzum. Regl belirtisi de yoook hamilelik belirtisi de 😀 bi de normalde regliden 1-2 gün öncesi muhakkak bi bel kasık ağrısı olurdu ya da göğüste hasaasiyet vs ama maalesef bu ay sıfır belirti sanki ayımın ortasında gibiyim