anneoluyorumm13 süs olarak daha sonra çocuk odasında kullanabileceğim bir led ışık ile belki sadece 1 biblo alacağım. Kapı süsünü instagramdan yaptırıyorum geçen sefer de oğluma yaptırmışrtım, 6 yaşında odasında hala kullanıyorum.
Ben asıl hediyelik işini mantıksız buluyorum. Kimsenin sakladığını düşünmüyorum açıkcası. Ben de kimseninkini saklamam. O yüzden bir hayra hizmet etmesi benim için çok önemli. Geçen sefer darüşşafakadan yaptırmıştım. Mezun arkadaşlarım da olduğu için güvendiğim bir kurum. Yine ya darüşşafakadan ya da lösevden magnet yaptırmayı düşünüyorum..