Çok şükür yavruma kavuştum, 39+6 da
Çarşamba günü kontrolüm vardı doğuma dair bir belirti yoktu sancı yada bebek kanalda değildi doktorum cuma günü tekrar görüşelim dedi, perşembe günü gündüz hafif bir karın ağrısı vardı ama ben yorgunluktan diye düşünüyordum, lavaboda peçeteye kahverengi lekelenme geldi farklı zamanlarda akıntı gibi parçalar geldi kahverengi dedim ben herhalde doğuracağım evimi temizlemeye koyuldum gün boyu temizlik yaptım desem yeridir, tabi bu sırada sadece parçalar geliyordu akşam iftar vakti bi sancı girdi ama geçti kuru bir karın ağrısı gibi geldi geçti , gece 3’de artık sancı olduğuna karar verdim dakika tutmaya başladım hatta o gece post açmıştım yardımcı olan arkadaşlara burdan tekrar teşekkür ediyorum, sancılarım 10 dakika bir geliyordu 1 dakika sürüyordu stres olmamak için eşime bir şey söylemedim sancıları sabaha kadar takip ettim 10 dan 7 ye 7 den 5 düştü sabah 6 gibi annemleri aradım geldiler ama devlette normal doğum yapacağım için evde dayanabildiğim kadar dayanmak istedim , artık saat 9’a geliyordu annem gidelim hastaneye aksi bir durum olur diye korkuyordu, öylece hazırlanıp hasteneye geçtik acilden giriş yaptık, açılmam 3 cm di rahim ağzı silinmen çok güzel dediler nstde de sancılarım çıkıyordu yatış yapıp doğumhaneye aldılar, doğumhanede tekrar açıklık nst baktılar herşey yolundaydı sancılarım ve silinmem güzel olduğu için herhangi bir işlem yapılmadı. İkinci doğumda olsa insan korkuyor sancılar geldikçe dua ettim nefes aldım verdim, başka bir bayanın baya sancısı vardı bağırıyordu o beni çok etkiledi ağlamaya başladım ebem yanıma gelip teselli etti kapıda kim bekliyor dedi annem eşim dedim gel görüştürelim seni dedi o kadar mutlu oldum ki, küçük bir alan yapmışlar görüşme için kapı açıldığında annem eşim görümcem arkadaşlarım kapıdaydı hepsini içeri aldılar 1 saate yakın oturduk tabi bu sırada sancılarım devam ediyordu sonra ebem geldi tekrar bir muayene edelim açılma 6 cm olmuştu sancılarım sıklaşmıştı, öyle pilates topumda hareketler yapmaya çalıştım sonra ebem geldi görüşmek istersen görüş diye bende olur dedim ama aşırı sancım vardı öyle ailemin yanına gittim o sıra da baya kötü oldum ebem yanıma geldi gel Büşra muayene edelim seni dedi beni aldı odama gelince yatağa çıkacakken bir ıkınma hissi geldi ebem yatağıma yatırdı muayene etti 10 cm açılman var çok güzel dedi doğum başlamış dedi tam o sıra da tekrar ıkınma hissi geldi bi kaç ebe doktor geldi onlar yatakta doğurtmak istedim ebem zor olur dedi çatala götürelim öyle hep beraber çatala koştuk resmen çatala çıkmamla karnıma bir baskı yaptılar ve o kadar açılmama rağmen kesi attılar sonra bebeğim kucağımdaydı. Çok hızlı bir doğum oldu sabah 10da giriş yaptım 1bucukta doğurdum çok şükür, rabbime hep dua etmiştim hayırlısı ile hızlı bir şekilde doğurayım girip çıkayım diye Allah kalbime göre verdi çok şükür. Darısı bekleyen herkese nasip etsin inşallah.