Kızlar merhaba. Size şunu sormak istiyorum ben 22 haftalık hamileyim bir yorgunum bir halsizim anlatamam sizde de öyle mi? İnanın yataktan çıkamıyorum hep uyku halindeyim. Normal mi sizce? Yattıkça yatasım geliyor yürüyüşe başladım bir bel ağrısı yaptı devam edemedim. Aynı durum da olan var mı? Kendimi işe yaramaz tembel gibi hissediyorum.