Arkadaşlar merhaba, ben 13+5 günlük hamileyim. Sağlıklı bir gebelik geçiriyorum ancak diş ağrılarım ve kırılmalarım olmaya başladı. Doktorum antibiyotik kullanabilirsin ama diş çekimini çok önermiyoruz dedi. Ben sarımsak, tuz, sirke deniyorum ancak kesmiyor. Lavanta yağı ve nane yağının iyi geldiğini söylüyorlar bilginiz var mı?