Kızlar çok çok önmeli lütfen atlamayın gerekli tedaviyi olun ben doğumdan 5 gün ince bitirdim antibiyotiği ama geçmemiş anne karnında bebeğime geçti ve bebeğim küvözde şuan üreme olup olmadığına bakikiyor sonucu 5 günde çıkıyor üreme olursa bu sefer tekrar alıp 5 gün yine tahlil bekleniyor sonra 1 Hafta ya da 10 gün antibiyotik tedavisi alıyor süreç ne kadar uzuyor görüyorsunuz doğdugunda her yerine sivilce benzeri tomurcuklar vardı o da anneden geçen enfeksiyondan oluyormuş oğlum küvözde nolur dua edin üreme çıkmasın pazartesi evime getireyim canım çok yanıyor