Kızlar birkaç gündür karın kasılmam ve ağrılarım vardı doktora çıktım ntsde sancım çıktı yatış verdiler. Ciğer geliştirici yapıldı. İlaç, serum vs vererek ertelemeye çalışıyorlar. Ama ntsde hala biraz sancım çıkıyor ve karın sertleşmelerim oluyor. Doktor iyiye gittiğini bugün çıkış vereceklerini söyledi.
Sorum şu; bu ilaçlar doğumu ne kadar erteler? Sancı çıkmayan kasılmalarım devam ediyor çünkü ilaçların etkisi bitince doğurur muyum