idid9393 Kızlar daha 7 haftalığım ama 1 haftadır her sabah boş mide istifra ediyorum ve gün içinde hiç bitmeyen sinir bozucu bir bulantım var, 3 tane prilam içiyorum ama bulantıyı hiç etkilemiyor kusmamı da, oksaparın yan etkisi olabilir mi biliyor musunuz
Katya1 idid9393 bende yaklaşık 10 gündür Oksapar iğne kullanıyorum bende hiç öyle bir şey olmadı ya. Dündendir geçemeyen baş ağrım var ondan kaynaklı olduğunu düşünmüyorum ama
mrp2023 idid9393 oksapardan değildir o bende kullanıyorum çünkü ama 1.trimester çoğu kişide böyle geçiyor bulantı halsizlik iştahsızlık
erikarpuz idid9393 kan sulandırıcı yapmaz canım gebeliktendir ben kullandığımda mide bulantım yoktu şu an var çok zor ☹️ prilamı akşam 2 tane içtiğimde etki ediyor bu şekilde denedin mi ?
S-nur1 Oksapar yapmaz canım gebelikten kaynaklıdır büyük ihtimalle bende kullanıyorum uzun zamandır hiç yaşamadım
idid9393 erikarpuz uyumadan 2 tane içiyorum gündüz de 1 içiyorum ama yok, ve fena halsizliğim var çok zorlandım :(