Didemmiray
Merhaba arkadaşlar, dün detaylı ultrason a girdim. Bebeğimin sol böbreğin de 6.4 ml sağ böbreğin de 2.9 ml idrar gözüktü. Suyun iyi bu demek oluyor ki çişini yapıyor dedi. Ama kontrol altına almak gerekir takip edilecek dedi. 22 haftalık hamileyim. Başına böyle bir şey gelen varmı?.