10 şubat son adet tarihim. 24 şubatta hafif enfeksiyon sebebiyle 7 gün mixovul fitil kullandım kullanmadan test yaptım testim negatifti. Adet gecikmesi sebebiyle tekrar test yapınca hamile olduğumu öğrendim ve fitil bebeğime zarar vermiş mıdır korkuyorum, oroferon tablet de alıyordum bıraktım dr a gidince onun dediğine göre kullanicam.