Seymaaa05 fıtığın da derecesi var bebeğim benim baya kötü derece de
Zaten bende normal cesaret edemezdim herhalde
Sezaryen da çok zor ama doktorum daha ilk aylardan beri Sezaryen olacak dedi😏
Benim ağrım normal değil sanki belimi rende ile kemiği rendeliyorlar
Ayağıma vuruyor ağrısı çok fena 27.hafta sanki dersin 37 öyle ağır ve ağrı var