Ever kızlar geçen hafta da post açmıştım, 1 hafta sonra tekrar bakalım demişti doktorumuz. Yine gittik ve kese yine boş 😔 keseye göre 5+5 ölçüyorum 1 hafta daha bekleyelim dedi doktor. Pazartesi tekrar gideceğim. Kendimi hazırladım galiba, sadece nasıl bir süreç beni bekliyor onu bilmiyorum. Üzücü ama yaşayanlardan görüş alabilir miyim? Sata göre bugün tam 9 haftalık oldu bu arada. Doktorun hesabına göre de bugün tam 6 haftalık. Geç döllenme bile olsa bu kadar fark olur mu ki hiç anlayamadım.