34 gun once dogum yptim egitim arastirmada sezeryan oldum planli gun vermslerdi ceyla hoca gireckti ama grip olms acilden giris yptim beklettiler o gunde serdar bugru nobetciydi ben yapicam ddi.apar topar aldilar sezeryana acele ile hemen dogumhaneye gttm bi hemsire vardi sonda takacak acele hmeen git üstünü çıkar cabuk form dolduracak telasli hizli ol doktor bekliyor ddi sonda takti oturdm tekerlikli sandalyeye sonda torbasi gtti tekere takildi rezillik resmen elbiselerim kucağımda soylemesem onuda gotrcm amelyta o kadar acele ediorlar ki sanki noldu gidip amelyta da bekledim bosuna.ordakiler iyo sohbet ediyor seni sakinlestiriyorlar.ama uyusturma kısmı ben ikinci dogum yptm onceki ozeldydi cok fark var hemen devlette uyusmadm hatta bı yerde hissediyorum gbi birsey oldu agriyor dedim bağırdım igne yaptılar dikis eski usul malesef odaya aldılar hasta bezi baglamadilar kan olmustu hep ve kendileri baglamiyor esim daha ypti ayaga kalmaya bile gelmediler esim kaynanam kaldrdi hemsireye diyorum agrim var agri kesici yapin ee normal agriyack dedi yapmadi.sahsen ben memnun kalmadim ebe geldi emmiyor dedim bi ugrasti gtti gelmedi yardmci olmadı sadece laf olarak gelip emsin diyor gdiyor .ertsi gün oda da baskasi gldi mesela onun şansına yarim saat bebegi gogse tutturmaya calsti bnm sansim artik ilgilenmediler dikiş cikarma sonrasi cok basitmiş onda ağrı olmadı ama ayağa kalma nedense ikincide kötü oldu birde sezeryan sonrasi bişey vermiyorlar kendiniz ypacksanz