Kızlar 22 haftalık gebeyim iki haftadır göğüslerim de ve bacaklarımda kaşıntı var bide yüzümde aşırı şekilde sivilce çıkmaya başladı normlde regl olunca bile bir sivilce dahi çıkmazdı elbiselerimi sirkeyle yıkıyorum öyle de geçmiyor bu durumu yaşayan varmı aranızda ne yapsam gecer