Papattyaa_ nasıl yani? Normal, bildiğimiz adet kanı mı? Yerleşme kanaması olsa miktarı o kadar olmaz asla. Merakımdan soruyorum, ben şubatta rahim filmi çekildim bu ayın başında regl oldum ama bildiğiniz regl yani fark şuydu her zaman ağrılı adet geçiriyorum ama bu seferkinde öldüm öldüm dirildim bi de kanamam düz akışta ilerledi 5 gün adet gördüm ama toplamda miktar olarak nerdeyse bir-bir buçuk pedi anca doldurur. Pıhtısız düz bi kanamam oldu 5.günde bitti. Ben hsg çekimi ilaçtan dolayı öyle oldu diye düşünüyorum ama bi umutlandım 😃