Ozgesi 15+5 de yoğun bi kahverengi lekelenmem oldu hemen hastaneye gittim Plesenta previa dan şüphendiler ama bu haftada teşhis koyamayız dediler iğne yaptılar kesildi ama bu sabah pembemsi şekilde tekrar lekelendim başına gelen var mı
Ozgesi deniz_95 yok artık kullanılmıyor dediler sadece dozu yüksek bi progestan yaptı bide hap halini verdi
deniz_95 Ozgesi tamam progestan zaten rahmini kalınlaştıracak. Benden de dönem dönem kan geliyor ama sebebini bulamadılar bebekte bir şey yok. Kan pembe değişik yani. Bende progestan kullanıyorum
Ozgesi deniz_95 çok geçmiş olsun sanada umarım sorunsuz atlatırız bu dönemi korkudan yüzüm kireç kesildi ne yapacağımı bilemedim