Birmucizehikayesi Kızlar Merhaba 🙆 25. Haftada 50 lik test yapildi 140 sınır 167 çıktı. Doktorum 100lük tavsiye etti. Yaptırmayı düşünüyorum emin olmak istiyorum. Yaptıran var mi?
Duru Birmucizehikayesi sekerin biraz yuksek cikmis.benim de yuksek cikti ve 100 lugu yaptirdim.yaptirmasam gebelik sekerim oldugunu anlamayacak önüme geleni yiyecektim.Allah korusun bebegime bi sey olabilirdi.su an diyet uyguluyorum
Birmucizehikayesi Duru bende yaptiricam 100luk sonucta seker insallah birsey cikmaz ama bilmemiz gerekiyor dogru soyluyorsunuz
Ozge16 Ben de aynı şekilde ilkini yaptırdım 164 cıktı ve doktorum 100 lük istedi.yaptirip yaptırmamakta çok kararsız kaldım ama ailemde de şeker hastası var alakası var mı bilmiyorum ama yaptırdım sonuç olarak.onda normal cıktı çok şükür ama 1 hafta boyunca dikkat ettim pilav ve beyaz ekmek yemedim.oncesinde hamile psikolojisi ne bulsam yiyordum özellikle hamur işi pilav makarna.azcik dikkat edince normale döndü.bir de türk jinekoloji ve obsestrik derneği sitesinde ve başka bikac yerde de yapilmasi öneriliyor.tabi onerenler oldugu gibi onermeyenler de var.ama en basitinden lohusa serbeti bile ne kadar tatli iken canımız tatlı çekince şerbetli tatlilari guzel guzel gotururken de yüklenen seker miktarını düşünmek lazim.karar yine senin tabiki.nacizane fikrimi paylaştım.
EbruDemirel Bendede 168 cıktı 50 lik şeker testi şimdi 100 lük için gidicem cumadan beri dikkat ediyorum yediğime içtiğime yaptırmakta fayda var allah korusun şeker çıkarsa bebişimize birşey olabilir tedavisini oluruz en azından sende yaptır,