s-arl fazlasıyla memnun kaldım 5.gun ayağa kalktım gerek doktorum gerekse hemşireler olsun ilgileri çoktu hala bişey olsa msj atar sorarim hemen dönüş yapar kaç ay kaldı dogumunuza bı gidin bı bakın isterim bide şehir hastanesinde fln epidural yapıyorlarmış bn genel anestezi yaptrdm hiç bir şey hissetmedim sonrasida biraz ağrım oldu oda normal zaten doktorun Instagram sayfasından takip edersen hastası fln Baya yoğun yinede tercih sizin tabiki ben çok memnun kaldım