MorKelebek54 bir zaman sonra alışıyor istemeye,ohhh bedava para geliyor nasıl olsa bir dönem bende bu yardım kurumu içinde elimden geldiğince destek oldum bu işler kurumlar aracılığıyla olsa daha hakkı ile yapılır çünkü kurumlar TC bilgileri üzerinden araştırıyor kişi gerçek ihtiyaçlı mı diye ihtiyaçlı kişi muhtara bilgilerini bırakıyor muhtar bu kurumları yönlendiriyor şu kişi ihtiyaç sahibi diye gıda yardımı nakit para kışın mont bot odun kömür vs yardımları ulaşıyor araştırıp uygun görülür ise yapılır buralar da yapılan yardım çok da sağlıklı olmaz Rabb’im affetsin ama insanlar çok kötü çok 😩😫🤦🏻♀️