Kızlar ilk oğlumda gümüş kapak kullandım fakat kimse bana 1,5-2 ay kullanacaksın sonra kullanma gerek yok demedi. Bende 8 ay boyunca düzenli temizleyerek hep taktım. Sonra tabi göğüs ucum hava almadığı için yaralar başladı. Ne özeli ve devleti gitmediğim doktor kalmadı. Ağlayarak 5 ay daha emzirdim. Maalesef 13. Ayda kesmek zorunda kaldık memeden.
Doktorlar merhem veriyordu ama geçmiyordu en son doktor iyileşmesine izin vermiyoruz çünkü merhemi sürüyorsun ve bebek emmek istediğinde geri siliyorsun böyle geçmeyecek belli ki dedi.
Velhasıl 2. Oğluma hamileyim doğumuma 3 ay var. Göğüs uçlarım ciddi kaşınıyor. Gene pul pul dökülmeler var. Yani egzama nüksediyor. Ben ne yapıcam emzirmek istiyorum nolrr fikrinize ihtiyacım var. Bunun kesin bi çözümü yok mu