Yolcu_26 MelikeNfs boyamak istedim ama kuaför boyayamam vebal alamam hamile birini boyadım akşamına doğum yaptı kimyasal etkiliyor dedi bende vazgectim amonyak çok tehlikeli imis
Altin23 MelikeNfs ben de düşünüyordum çok beyazım var diye ama sonra zararları okudukça bebeğimin sağlığından daha önemli değil diye düşündüm. Şu an tepem bembeyaz neredeyse yine de boyamıcam bebiş gelsin sağlıkla öyle boyarım
Bebininannesi 7 haftalık hamileyim. Doktora sordum. Kesinlikle hayır, eşime de boyatmadım dedi. Ancak 20. Haftadan sonra o da çok kök boya, aşırı doğal bir boya bulursan diplere sürmeden izin verirm dedi. Şu an yasak yani.