gulkara1 görümcem 3 ay önce yaptı orada doğum ama o memnun kalmadı odalar vs güzel temiz ama ilgi alaka hemsireler ebeler tarafından olmadığını sert davrandıklarını söyledi 2. Doğumuydu ilkini özel büyüksehir de yapmıştı bunu şehir hastanesinde yaptı ve aklım olsa yine büyüksehirde yapardım diyor tabi ben bilmiyorum sadece görümcemin fikri bu yönde