Muzikcianne tabiki her hangi bir riskiniz yoksa evde sancınızı çekmek eeen mantıklısı. Benim gece 2de sancım başladı, sabah 10da hastaneye gitmek için evden çıktım, 11.30da yatışım yapıldı, 12.25de doğum yaptım. Sancılarınız gelince telaş yaomadan takibini yaparsanız hiç bir problem yaşamazsınız ☺️